vrijdag 15 juni 2012

TROTS!!!

Wat ben ik apetrots!!! Ik sta in de top 3 van de Sweet Sketch Wednesday!!! Ik was al super blij met al jullie positieve reacties maar dit had ik niet verwacht.
Vind het echt super dat ik ben uitgekozen met mijn kaart die ik had gemaakt voor June en met grote trots zet ik deze op mijn blog.

I'm sooo proud!!!  My card has been chosen for the top 3 at  Sweet Sketch Wednesday !!! I was so glad with all of your positive comments but i didn't expected this.
I'm super excited that my card, wich i made for June has been chosen. With big pride i'm placing this one on my blog.



Een gezellig weekend,

Enjoy your weekend,

Colinda

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerdd Colinda!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. And only right too hunnie it was beautiful, congratulations and have alovely weekend huggies June xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yay! Congrats Colinda! Such exciting news and well deserved too! 8-)

    Hugs
    Shannon

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!