woensdag 25 juli 2012

Col

De mussen vallen van het dak en ik heb een col gebreid.
Vlak voor ik op vakantie ging hebben we de nieuwe collectie wol binnen gekregen dus kon ik het toch niet laten om er alvast een col mee te maken.

The sparrows are falling off the roof (it's a dutch saying when it's very hot outside) and i've knitted a cowl. A few days before my holiday started we've gotten the new collection of wool at work, so i  couldn't resist to take a few with me to make a cowl.


Ik heb drie verschillende kleuren (Katia Island) genomen en heb deze samengebreid met naalden 15. Lekker snel klaar!!

I've used 3 different colours (Katia Island) and i've knitted them all together with needles size 15. It's finished before you know it!!

Een fijne avond,

Have a nice evening,

Colinda


5 opmerkingen:

  1. Jeetje Colinda ik krijg het helemaal warm van je col,maar hij is wel geweldig!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Colinda darlin its beautiful I have one of these my daugher bought me and its lovely and warm I ador this one sweets big huggies June xxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke col Colinda. De Island is een prettige wol om mee te werken en met een dikke pen gaat het lekker snel.

    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk hoor! Wij hebben een vestje met Island hangen, maar dit zo is ook helemaal super (alhoewel het voor vandaag nog niet nodig is om een col aan te doen, haha)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh I love that saying I must remember it...the cowl is amazing you will glad of it in the winter
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!