vrijdag 18 januari 2013

Winter

Goedemiddag,

Good afternoon,

wat heb ik toch zitten genieten de afgelopen 1 1/2 week! Zo veel bezoekjes op mijn blog en een paar nieuwe volgers erbij. Super!
Vanmorgen heeft het weer even gesneeuwd dus rede voor een winters kaartje.


I enjoyed blogging soo much the last one and a half week! There where so many visits and I have some new followers. Super!!
This morning there was a little bit of snow, so a good reasen to post a winter card.

 
Het papier komt van het papierblokje Dark Vintage van Marianne Design.
De swirl is een creatable , de sneeuwvlok is een craftable en de tekst is ook van Marianne Design.
 
Paper is from the Dark Vintage bloc from Marianne Design.
The swirl ( creatable) the snowflake ( Craftable) and the sentiment are Marianne Design.
 
 
Don met zijn ski's heb ik ingekleurd met Derwent op Kraftpapier van Joy.
 
I have colored Don with his ski's on kraftpaper from Joy with my Derwent pencils.
 
Ik wil met deze kaart graag mee doen aan de volgnede challenges:
 
I would like to enter this card for the following challenges:
 
- Kleurenfestijn Winter
 
- Inky Chicks anything goes
 
Doe voorzichtig als je naar buiten gaat en mij kun je wachtend achter de brievenbus vinden, ik heb van de week namelijk 2 prijzen gewonnen!! Ben helemaal blij!! Zodra ik ze binnen heb zal ik ze wel laten zien.
 
Be carefull if you go outside and you can find me waiting behind the mailbox because I won two prices this week!!  I'm so happy!! As soon as they arrive I will show you what I've won.
 
Colinda
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


9 opmerkingen:

  1. Hoi Colinda,
    Deze is ook weer zooo leuk! Don blijft geweldig!
    Fijn om te lezen dat je de envelop hebt gekregen...nogmaals heel veel plezier ermee!!
    ...misschien handig voor je blog..papier is van BoBunny :-)
    Fijn weekend!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje Colinda,en wat mijn werk betref,ben blij toe dat het weekend is ,was behoorlijk zwaar deze week!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie, schattige kaart. Ook mooi ingekleurd.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart, dat kleuren op Derwent ziet er
    echt heel erg gaaf uit.
    Bedankt voor je deelname aan de Challenge van
    Kleurenfestijn.

    Fijne sneeuw zondag nog verder,
    grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk gedaan, Don is lekker in de sneeuw aan het spelen ;-)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow darlin this is so beautiful, your colouring on kraft card is just wonderful, your so talented, I love this card, take care big huggies June xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So Adorable Colinda!! I just LOVE your Wonderful coloring on the kraft!! Super layout and love the pretty flourish too! Hope your prizes arrive soon! Can't wait to see what you create with them! 8-)

    Hugs
    Shannon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo,

    Wat een super leuk kaartje.

    En leuk dat je meedoet aan de challenge bij ons.

    Groetjes Antoinette (kleurenfestijn)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!