maandag 11 maart 2013

Baby girl

Goedenavond,
 
Good evening,
 
ja hoor, ik ben er nog. Was een beetje druk op het werk,  ben grieperig geweest en heb 10 dagen bijna geen stem gehad dus had niet veel puf om te freubelen.
Welkom aan mijn nieuwe volgers en het is weer genieten om te zien dat ik elke dag steeds meer paginaweergave heb. Zit nu bijna aan de 10000 weehoe!!
 
hi, i'm still here. It's been a bit busy at work, i wasn't feeling well and I nearly had no voice for 10 days, so i was a little bit to tired to craft.
Welcome to my new followers I'ts so great to see that everyday I get more pageviews!
I'm almost at 10000 weehoe!!
 
Er is deze maand weer een leuke baby serie uitgekomen van Eline. Hoewel ik nog zat baby kaartjes heb kon ik het toch niet laten.
 
There's a new range of  baby products from Eline this month. Although I still have enough babycards, I couldn't resist them.
 
 
Ik heb een oude (oeps, kwam ik net pas achter)  schets gebruikt van CLP Challenge .
Bijna alle materialen zijn van Marianne Design.
Het kleine konijntje heb ik ingekleurd met Derwent.
 
I used an old sketch (oh dear) from  CLP challenge .
Almost everything I used is from Marianne Design.
I colored the little bunny with Derwent.
 
Met deze kaart wil ik graag meedoen met :
 
I want to enter this card for:
 
Paper take weekly Anything goes.
 
Word art wednesday  # 70 Anything goes.
 
Een gezellige avond
 
Have a nice evening,
 
Colinda
 


13 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje Colinda!!
    Nou ik hoop niet dat ik nu ziek ga worden,loop al heel de middag te niesen en mijn neus te snuiten!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Adorable card, love the little bassinet. Thanks for joining us this week at WAW.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Colinda. De griep is weer bezig met een come-back en dat is geen wonder met deze weersveranderingen. Hoop niet dat hij bij langs komt.

    Fijne dag en tot over 14 dagen.
    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige baby kaart Colinda!
    Super leuke stans ook.

    Beterschap!!
    Liefs Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh what a sweet card, absolutely love it.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig ben je er weer!!!
    Wat heb je een schitterende babykaart gemaakt met de nieuwe Eline spulletjes.... toppie!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is adorable, Colinda. It's a blessing to have you share your beautiful art in our challenge. This is such a sweet creation and I thank you for joining us. Have a blessed week!
    Karen
    Word Art Wednesday

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Colinda ,wat een super schattig baby-kaartje !! Lief dat konijntje .... groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Colinda, gaaf kaartje! Lief babywiegje!
    xoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OMGoodness this is just the Cutest EVER Colinda!! 8-) Love your Sweet Baby bassinet and the lovely colors and patterned papers too! Just Darling Lady! 8-)

    Hugs
    Shannon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg lief is hij geworden Colinda, hopelijk gaat het nu alweer wat beter met je stem :-)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke kaart, Colinda, ik ben ook bezig met spulletjes van Eline!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!