woensdag 26 juni 2013

Zomerse armbandjes

Goedemorgen,
 
Goodmorning,
 
nu het zonnetje weer voorzichtig gaat schijnen bedenk ik me ineens dat ik jullie nog niet de armbandjes heb laten zien die ik een week of 3 geleden heb gemaakt voor de winkel.
 
I realised that I didn't show you the bracelates I made a couple of weeks  ago for work.
 
 
 
 
Ze zijn allemaal geknoopt met een macramé knoop.
De touwtjes en de strassteentjes zijn allemaal van Panduro.
Wil je weten hoe je ze moet maken?
 Kom dan eens langs bij Pipoos Rijswijk en we doen het graag even voor!
 
They have all been made with the Panduro jewelery line with a macramé knot.
 
Een gezellige dag,
 
Have a nice day,
 
 
Colinda
 


6 opmerkingen:

  1. Dit is pure nostalgie Colinda!!! Wat heb ik veel riemen en tassen geknoopt. Zo'n leuke techniek!!! Erg leuk die armbandjes... vooral die met de steentjes!!! Een nieuwe rage geboren!?!??
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke kleurtjes!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er leuk uit, Colinda. Ik heb hier 2 meiden die dat wel zien zitten. Nu is Rijswijk iets uit mijn richting van uit Antwerpen maar misschien kunnen ze me hier wel helpen.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Colinda, ze zien er lekker fleurig uit.

    Fijne dag.
    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Colinda,
    Gaaf zijn ze he? Ik heb me voor mijn vakantie ook helemaal uitgeleefd op al die bandjes en het resultaat is erg fleurig vind ik zelf, je zou er zo een heleboel van maken! Fijne dag vandaag!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowie Colinda!! What Pretty Pretty bracelets! Love the fancy macrame knots, especially the ones with the integrated bling! 8-)

    Hugs
    Shannon

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!