zondag 10 april 2016

April challenge Kleuren met Potloden.

Goedemorgen,
 
vandaag start de April challenge bij Kleuren met Potloden.
Het thema voor deze keer is :
 
Dierenkaart.
 
Onze sponsor voor deze maand is Di's digi stamps en zij stellen een waardebon ter beschikking van   $12,00
 
 
Ik heb voor mijn kaart een stempel gebruikt van Scrapberry's.
Is het niet schattig?

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:

-The Sugar Bowl challenge #135 Anything goes with a Sugar Nellie image

 
 Doen jullie gezellig weer mee, je kunt alle informatie vinden op het blog en daar kun je ook gelijk zien wat voor mooie dierenkaarten mijn DT maatjes hebben gemaakt.
 
Een gezellige dag,
 
Colinda
 
 
 
 
 
 

9 opmerkingen:

  1. Wow, wat een schat van een kaart, je moet absoluut meedoen aan de Sugar Bowl challenge wie weet win je wat :). Fijne zondag, liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is weer een super lief kaartje geworden Colinda, erg mooi.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een dotje Colinda, zowel het afdrukje als de kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart heb je gemaakt Colinda.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooooohw, kijk dan toch wat een dotje. *smelt*

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan Colinda. Als ik het zie, dat kleuren, dat jeuken mijn vingers. Maar een potlood vasthouden zelfs dat wil niet meer. Maar jouw werk is geweldig. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is adorable! Thank you so much for sharing with us at the Sugar Bowl and good luck in the challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Colinda,

    het geëmboste waslijntje op mijn babykaartjes van vandaag is, van Darice..., ooit eens op een Hobbyfestival gekocht. Weet niet of ze ergens in een winkel verkrijgbaar zijn.
    Succes!!!

    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh, dit is echt te leuk voor woorden, Colinda!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!