vrijdag 24 november 2017

De V is van....

Goedenavond,

al heel wat jaartjes kijk ik elke zaterdag op het blog van Stempeleinmaleins.
Er staan zoveel leuke tutorials op vandaag een al wat ouder ideetje maar geweldig leuk om te maken en natuurlijk om op te sturen. Weet wel zeker dat ik hem nog een paar keer zal gaan maken. 
Voor het 8 jarig bestaan is er een leuke challenge, het is de bedoeling dat je wel een idee gebruikt van het blog. Ik heb gekozen voor een tutorial van 21 December 2013 Wunschzeit- wishtime.


De foto is gemaakt bij kunstlicht, op mijn mobiel zien ze er goed uit maar hier op de computer lijkt  het donkerblauw nu net zwart.

Ook is Vandaag de letter V aan de beurt bij Beccy's place.
Vandaag maar de V in het Nederlands Van:
Vandaag, Vrijdag en Vuurwerk.

Een gezellig weekend,





6 opmerkingen:

  1. Ik vind het blog van Stempeleinmaleins ook erg leuk. Kijk ook altijd voor ideeën erop. Maar deze had ik nog niet gezien. Je hebt er een prachtige creatie van gemaakt.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your colouring is beautiful, Colinda, you always do such a wonderful job. I love the addition of the sparklers, what a great little gift to include.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een "knetter" leuke kaart Colinda. Wel goed inpakken in bubbeltjesfolie denk ik ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love it! Thanks for joining us at SEME.

    Jay Jay ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!