woensdag 15 november 2017

James wrapped in tinsel

Hallo,

ik moet toch een beetje vaart maken met mijn kerstkaarten.
Vandaag voor de verandering maar weer eens een kaartje met James.
24 November komen er weer nieuwe beren digi's uit bij LOTV , o.a. zulke leuke alfabet beren die ,mezelf kennende, waarschijnlijk snel in mijn winkelmandje zullen gaan, hihi.
Rede dus om mijn laatst gekochte maar eens te gaan gebruiken.


Het papier heb ik op de Krea Doe gekocht en is van Maya Design.
De schets die ik heb gebruikt is van Stempeleinmaleins.
Vandaag is ook de letter N aan de beurt bij de month of holiday cards challenge bij  Beccy's place. Voor mij staat de letter voor Navy green. Ga er eens een kijkje nemen, het inspireerd mij echt om aan de slag te gaan met mijn kerstkaarten!

Ik ben met mijn kaart met het heksenmeisje weer in de prijzen gevallen, dit keer via random bij de  Crea Chicky's


Ik mocht 3 digi's uitzoeken bij de  Paper Nest Dolls. Bof ik weer even :)

Een hele fijne dag,





9 opmerkingen:

  1. Wat een schatje. Ik blijf ze mooie vinden, die digi's van de beertjes.
    Gefeliciteerd met je prijs en succes met het uitzoeken.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You've done a wonderful job colouring the sweet little bear Colinda, he looks gorgeous. I like that you start many of your designs on kraft paper, it's a wonderful contrast for the pencils. Well done!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. James is always adorable en al hélemaal als jij hem van kleur hebt voorzien Colinda! Dat wordt dus nog méér genieten als je óók de nieuwe hebt gekocht! Je heksenmeisje was ook zo super, terecht nog een keer in de prijzen gevallen. ..we hebben inmiddels meer digis dan tijd whahah!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja we zijn echte James fans he..deze is ook weer zo prachtig ingekleurd , ga maar lekker door met kerstkaartjes maken. en leuk dat je digi's hebt gescoord! Ciao Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Colinda. Leuke beer gebruikt. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi weer Conlinda en erg schattig beertje.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allerliefst is deze kaart weer Colinda. Mooi zoals het beertje ingekleurd is, je bent echt een ster in het inkleuren op kraft vind ik. Leuk dat je in de prijzen bent gevallen, gefeliciteerd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is alweer even geleden dat ik bij je ben komen spieken (shame om me). En volgens mij heb ik heel wat gemist.
    De lieve James tovert elk kaartje om tot een plaatje.
    Gefeliciteerd met je winnende kaartje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is very sweet! Congratulations on your win!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!
Thanks for your comment!!